sobota, 20 stycznia 2018

Kartki na zabawę u Uli

Celem mobilizacji własnych działań i poniekąd samoistnej terapii, zapisałam się na kilka zabaw blogowych.
Dzisiaj prezentuję swoją interpretację kartek na Boże Narodzenie przygotowanych na zabawę u Uli (wytyczne na styczeń  tu)


Powstały dwie karteczki jedna w złocie, druga w srebrze... nie wiem,która Wam przypadnie do gustu (osobiście wolę srebrną :) )






I obie razem


Mam nadzieję, że Ula zaliczy mi wykonanie zadania.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających do Kącika. Dziękuję za Wasze komentarze. 

12 komentarzy:

  1. Śliczne kartki, bardzo świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kartki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki! Ja chyba też wskazałabym srebrną:)
    Ewuś, też zapisałam się na zabawy blogowe aby choć trochę zmobilizować się do robótek i wrócić do świata blogowego.
    A jeszcze zobaczyłam u Ciebie banerek z zabawy zakładkowej i ... także dołączyłam:)
    Przesyłam buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wybrałabym złotą ale obie są śliczne i bardzo eleganckie.
    Pozdrawiam Cię Ewciu bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uważam,że obydwie są piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają Twoje kartki BRAWO za kreatywność !

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowa i piękna interpretacja mapki . Brawo !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie bardzo fajnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki bardzo mi się podobają, zarówno srebrna jak i złota - świetne interpretacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście zaliczam :) cieszę się, że dołączyłaś do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wybrałabym złotą ale obie są śliczne i bardzo eleganckie.
    สมัคร D2BET
    register

    OdpowiedzUsuń