środa, 31 grudnia 2014

Wspólne czytanie i dzierganie ( 33 )

Ostatnia środa roku...
Chociaż dawno nie pisałam o książkach, trochę w tym temacie się działo.
Najpierw jednak małe podsumowanie.
Od 16 marca ( data założenia bloga ) przeczytałam 78 książek ( 28199 stron ). Średnio dało to ok. 94 stron ( wynik chyba nie najgorszy ). Czytałam książki własne, pożyczone od znajomych, wypożyczone z biblioteki oraz w formie elektronicznej.

Od ostatniego wpisu pochłonęłam:
  1. Monika A. Oleksa "Miłość w kasztanie zaklęta" - autorki chyba polecać nie trzeba; rzecz o miłości, przemianie i opiece dobrych aniołów :)
  2.  Agata Kołakowska " Wszystko co minęło" - o tym jak ucieczka od wcześniejszego życia wpływa na przemianę, nie tylko głównej bohaterki; czasem warto uwierzyć w dobre intencje
  3.  Marzena Nowak " Ciągłość urywana. Z pamiętnika prostytutki"- młoda dziewczyna w brudnym świecie
  4.  Katie Fforde "Powtórka z małżeństwa" - powtórne spotkanie małżonków doprowadza do wielu zabawnych sytuacji; ucieczka przed miłością nie zawsze jest konieczna :)
  5.  Debbie Macomber "Rose Harbor. Pensjonat wśród róż" - realizacja marzeń i ucieczka od wcześniejszego życia; splot historii kilku osób
  6.  Debbie Macomber "Rose Harbor. Wiosna w Różanej Przystani"- dalsze losy właścicielki pensjonatu i historie kolejnych jej gości.
To tak w skrócie...

Aktualnie czytam  Rachel Houch "Suknia ślubna. Historia właścicielki salonu sukien ślubnych oraz tajemniczej sukni zamkniętej w stuletnim kufrze...

Obiecałam pokazać w całości moją choineczkę. Jak już wcześniej wspominałam, pojechała w świat tuż po oprawie ( zdobi ścianę w małym niemieckim miasteczku pod francuską granicą, dlatego zdjęcia są tylko po wypraniu i wyprasowaniu.







 Co do innych robótek... to niewiele się dzieje... niby coś robię, ale bez przekonania i bardziej z przyzwyczajenia niż ochoty...
Mam jednak nadzieję, że wena twórcza powróci, kiedy unormuje się sytuacja w domu.

Robótkowego roku podsumowywać nie będę... dużo zrobiłam, chociaż niewiele mi z tych robótek zostało.

Kochani... oby ten nadchodzący coraz większymi krokami Nowy Rok był nie gorszy niż ten, który mija...
Pozdrawiam serdecznie

17 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!! Choinka urocza, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna choinka i wspaniały dorobek czytelniczy:) Wszystkiego dobrego w Nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała choinka!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem, wow, tyle książek!!!!!!!!!!
    Choineczka urocza!
    Ewuś, Tobie również życzę wiele szczęścia w Nowym 2015 Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda choinka. A ilość przeczytanych książek bardzo imponująca!!!
    Ewa, na ten Nowy Rok życzę dużo zdrowia, szczęścia i radości. Niech sytuacja rodzinna jak najszybciej unormuje się i zagości na stałe spokój!
    Ślę serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choineczka piękna; dobrze, że przynajmniej w takiej wersji Ci została i mogłaś ją pokazać. Nowi właściciele, już oprawionej, ilekroć spojrzą na nią, pomyślą o Tobie cieplutko.
    Ewuś Nowy Rok przyniesie ukojenie, nabierzesz na nowo sił do wszystkiego, tylko musssisz w to uwierzyć.
    Książek pochłonęłaś niczym największy obżartuch, więc teraz troszkę odpuść, zastosuj dietkę i ciesz się życiem, zajmij robótkowaniem i uśmiechaj się, jak najczęściej, to moje dla Ciebie życzenia.
    Z Sylwestrowym pozdrowieniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinka wyszła rewelacyjnie :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze życzenia noworoczne, aby spełniły się Twoje marzenia i plany.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna choinka, robi wrażenie :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany - ale dużo czytasz! A haft jest prześliczny!
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna choinka :))
    Wszystkiego co najwspanialsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Choinka cudna:), a w czytelnictwie Ci nie dorównam, ale zapisuję tytuły do przeczytania. W Nowym Roku życzę Ci tego, czego pragniesz najbardziej:). Pozdrawiam noworocznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Choinka śliczna:))Ja mój rok czytelniczy zamknęłam w ilości 86 książek :))a w nowy rok już przeczytałam "Ciemno,prawie noc" Joanny Bator-polecam:))ale właśnie to jest taka książka że nie da się jej odłożyć ,czytałam cały dzień do 1 w nocy,a rano dokończyłam parę stron:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień dobry :)
    Śliczna ta choineczka, aż mi sie przypomniało, że ostatnio niczego nie wyhaftowałam. Szydełko i druty jakoś rzadzą. Szkoda, że czas poświąteczny bo chyba by mnie taka choinka skusiła...
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja ostatnio bardziej z przyzwyczajenia niż ochoty wyszywam swoje matematyczne obrazki, cóż poradzić - nałóg, to nałóg.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz tempo czytelnicze, wprost zazdroszczę.
    Choineczka piękna.
    Mam nadzieję, że nastrój się poprawia. Mi właśnie robótki w tym zazwyczaj pomagają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń