poniedziałek, 8 lipca 2019

No i chyba nareszcie urlop:)

Dawno nie było mnie tutaj:) Jednak zakończenie roku szkolnego ma swoje prawa i stertę obowiązków:) W piątek po raz ostatni przekroczyłam progi szkoły... teraz dopiero pod koniec sierpnia ( mam taką nadzieję ) się tam pojawię:)

Jakoś nie mogę nauczyć się, że jeżeli coś robótkowego kończę, to należy zrobić zdjęcie:) W ten sposób po raz kolejny "uciekło" mi kilka rzeczy:)

Na początku wielkie podziękowania dla Ani  za prezencik przysłany dla maleńkiej Dagmary.




Anuś, jeszcze raz serdecznie dziękuję i w swoim imieniu, i w imieniu rodziców maleńkiej.

A skoro o maluchach mowa to właśnie skończyłam kocyk robiony na zamówienie dla małej Zuzi.





Włóczka Nako Estiva nr 3777 ( beż ), prawie trzy motki, szydełko 2.5.Wielkość ok. 87 x 87 cm.


Zrobiło się chłodno, więc wydłubałam butki dla Aleksa, coby mu łapki nie marzły.





To oczywiście żart. Butki wydłubane dla Zuzi ( jako dodatek do kocyka ) oraz dla mojej wnusi.

Na bieżąco coś tam jeszcze się robi...

W podziękowaniu, za Wasze odwiedziny i pozostawiane komentarze, zostawiam kolejne kwitnące storczyki. Jeszcze nigdy ( tfu... tfu... ) tak cudownie mi nie kwitły, jak w tym roku. Kolejne dwa mają już pędy kwiatowe, więc lada chwila będą następne:)



Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających do Kącika






3 komentarze:

  1. Mała bardzo ładne prezenty dostała. Kocyk i buciki wyglądają na bardzo ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  2. A podobno nauczyciele mają tak dobrze, całe dwa miesiące wakacji! Sarkazm przeze mnie przemawia, ale denerwuje mnie to że każdy uważa że zna się na szkole, wie ile pracujemy, a nie ma pojęcia jak to jest w rzeczywistości:(
    Ja też jeszcze chodzę i robię, czeka mnie jeszcze przestawianie mebli, ale z tym czekam za synem, no i później układanie.
    Świetne buciolki, i kocyk wspaniały!
    Buziaczki Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne skarby dla maleństwa

    OdpowiedzUsuń