niedziela, 13 stycznia 2019

Różne różności...

Witam serdecznie w nowym roku. Życzę wszystkim robótkoholiczkom jak najwięcej pomysłów i czasu na ich realizacje:)

Jednocześnie dziękuję za wszystkie życzenia imieninowe i świąteczne, które do mnie dotarły, a Ani i Ani dodatkowo za piękne prezenty :)

Przełom roku nie należał dla mnie do najlepszych. Najpierw choróbsko, później nieciekawe wiadomości i dodatkowo problemy w domu. A co gorsze nie zapowiada się, żeby przynajmniej w najbliższym czasie, uległo coś poprawie. Utwierdzam się coraz bardziej w przekonaniu, że kłopoty i problemy to moja specjalność :)

Ale do rzeczy... Pod koniec roku nasza koleżanka Ania po raz trzeci została Mamą, na świecie pojawił się maleńki Łukaszek. Z tej okazji powędrowały do Maluszka ( no, dla pozostałych członków rodziny też co nieco się znalazło ) kocyk  ( z Alize Gold Cotton kolor 62 wymiar 80x110 cm ) 



i trampeczki:)





W ciągu ostatniego tygodnia zaczęły powstawać kolejne projekty. Z zielonego kokonka ( już z niego zaczynałam chusty, ale mi do niego wzory nie pasowały i sprułam ) robię chustę Christina,




a z moteczków Nako ( dostałam je w prezencie imieninowym od koleżanki z pracy ) - kolejna strzałka



No i jeszcze mój "dziergający inaczej" Alex :)


Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających do Kącika, dziękuję jednocześnie za pozostawione miłe słowa:)

10 komentarzy:

  1. Wszystko to co dla niemowlaczków zawsze najbardziej mnie zachwyca;) Trampeczki przesłodkie! Chusta zapowiada się bardzo ciekawie. Podziwiam, bo masz już chyba kilka na swoim koncie, a wciąż Ci się chce;)
    Pozdrawiam Ewuniu i życzę Ci przede wszystkim zdróweczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest co podziwiać, piękne prace, jednak trampeczki zdobyły również moje serce 💓
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne, ale trampeczki -cud-miód :)Aleks wygląda, jakby doszedł do wniosku, że dzierganie to skomplikowana sprawa i nalezy zostawić je pani:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty dla maluszka cudne!!!Chusta zapowiada się rewelacyjnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To juz całkiem "dorosły"pies i jakie ma mądre oczy:)))Trampeczki przesłodkie:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty poleciały do Łukaszka:)
    Chusta i strzałka w pięknych kolorach!
    Ewuś, ja także coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że kłopoty i problemy są moją specjalnością i co gorsze nic na to nie mogę poradzić:(
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za piękne prezenty! Trampeczki rewelacyjne i nieraz nam się przydały! A gdzie się nie pojawiały zdobywały pochwały! A kocyk? Najwspanialszy i sprawdził się już wielokrotnie! Służył i w wózku gdy było cieplej i w domu. A w dodatku rewelacyjnie sprawdził się jako nakrycie samochodowego nosidełka, chronił przed wiatrem i wilgocią.

    OdpowiedzUsuń