wtorek, 17 marca 2015

Prezencik ma nowego właściciela, czyli...

Moje Drogie Duszyczki... z jednodniowym opóźnieniem publikuję wyniki losowania w mojej rozdawajce związanej z pierwszą rocznicą istnienia bloga Robótkowy Kącik Czytelniczy.



Nie będę przedłużała...
w zabawie wzięło udział 14 osób, z których dwie odpowiedziały na pytania dodatkowe zyskując tym samym dodatkowy los w zabawie.
Odpowiedź na pytania brzmi : Syn Filip, 29 marca skończy 19 lat.

Przygotowałam losy...


i poprosiłam Filipa o dokonanie losowania


przygotowany prezent powędruje do ...  Iwonki M. ( nowej osóbki na moim blogu ), przepraszam, ale na losie wkradł się mały błąd M odwróciło się złośliwie :)


Młody wylosował jeszcze drugą osobę, która przygarnie trochę różnych przydasi... trafią one do marriki91


Dziewczyny, serdecznie gratuluję i czekam na Wasze adresy, abym mogła nadać przesyłki :)
(ewajot998@gmail.com).

I jeszcze słówko od strażaka-ratownika Filipa : "Gratulacje! Ze strażacko-ratowniczym pozdrowieniem"

Długo mnie nie było... ale mam nadzieję, że wkrótce już się to zmieni...
Witam nowe osoby, rozgośćcie się Moje Drogie, mam nadzieję, że pozostaniecie w Kąciku na dłużej.
Dziękuję, za Wasze liczne odwiedziny i pozostawiane komentarze.

12 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wylosowanie :) Dziękuję za wspaniałą zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj po przerwie.
    Gratulacje dla wylosowanych dziewczyn.)
    Pozdrowienia.)

    OdpowiedzUsuń
  3. no cóż, nawet dwa losy nie pomogły:) Gratulacje dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezmiernie się ciesze,że udało mi się wygrać taki piękny prezencik. Strasznie się ciesze i jeszcze raz dziękuje. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę Ewuniu, a zwyciężczyniom gratuluję :) Wracaj do nas Ewuniu :) Jestem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! dziękuję za zabawe!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dziewczynom i dzięki za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne życzenia urodzinowe dla syna.
    Wylosowanym gratuluję, a Tobie dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję szczęściarom i dziękuję za zabawę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń