niedziela, 22 listopada 2015

Już nic nie napisze :(

Dla miłośników polskiej literatury dzisiejszy dzień nie przyniósł dobrych wieści. Nad ranem w szczecińskim szpitalu zmarła Monika Szwaja:(


                               http://wiadomosci.onet.pl/szczecin/nie-zyje-monika-szwaja-miala-66-lat


Miałam okazję poznać Panią Monikę osobiście. Wielokrotnie uczestniczyłam w spotkaniach z okazji promocji kolejnych książek. Była pełna radości życia, spontaniczna...
W swojej biblioteczce posiadam wszystkie książki autorki, do których wracam często w przypływie smutku i chandry. Akcje powieści łączyły się z terenami, które znała i kochała - Szczecinem i Karkonoszami.
Niestety już nie przeczytamy żadnej powieści pisarki:(

A to pamiątka z jednego ze spotkań z autorką



7 komentarzy:

  1. Ale mi smutno :( bardzo lubię książki Pani Moniki

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo smutna wiadomość, ludzie tak szybko odchodzą...
    Nie czytałam książek Pani Moniki, może uda mi się poznać jej twórczość.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, a ja dopiero poznałam wspaniałe książki Pani Moniki i cieszyłam się na kolejne...
    Przykro...

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutna wiadomosc :( Bardzo lubie jej powiesci, a to dzieki nim wlasnie zostanie z nami ;)

    OdpowiedzUsuń