środa, 1 czerwca 2016

Wspólne czytanie i dzierganie ( 65 ) i prezenty:)

Witajcie... jak ten czas leci... przecież dopiero co była środa, a tu już kolejna:)
Dziękuję za Wasze komentarze pod poprzednim postem... miło jest poczytać tyle dobrych słów:)
Od piątku do niedzieli miałam niezapowiedzianych gości, a przez to mniej czasu na robótki i czytanie... a niedzielny wieczór spędziłam ze sprawdzianami uczniów:(



Dzisiaj niewiele ( o dziwo ) czytelniczo:)
Nadal "Harem Sulejmana", czyta się bardzo dobrze... ale ja już jestem potwornie zmęczona i nawet czytanie mnie nie cieszy:(  Na czytniku zaczęłam kolejną książkę Mary Alice Monroe "Klub książki", zapowiada się dobrze... ale nie wiem kiedy skończę...

Robótkowo również posucha... Skończyłam jedynie miniaturkę, ale jej jeszcze nie oprawiła, chociaż ramkę już mam i zaczęłam kolejne zakładki...





Teraz będę się chwaliła prezentami jakie dostałam:)
Od Syneczka na Dzień Matki...




Od koleżanki...


tu mulinki wyjęte na wierzch:)



I od koleżanki ( zaległy prezent urodzinowy )...




Jak widać niteczek na serwetki ( dostałam sześć motków ) przez jakiś czas nie muszę kupować:)

I to na dzisiaj tyle...
Pozdrawiam serdecznie i do ( chyba ) kolejnej środy:)

8 komentarzy:

  1. Lubię ten wzór, nadaje się na każdą pokazję i wygląda pięknie w kadym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieustającego zdrówka Ci życzę.
    Hafcikowo się troszkę dzieje.
    Prezenty świetne dostałaś, nie będziesz się nudziła próbując je zagospodarować Ewuniu.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny obrazek. Fajne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcia,jak powiedział Lec"wszystko mija nawet najdłuższa żmija" będzie dobrze przyjdzie czas,że się wszystko zechce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem tak jest Ewciu, że czas goni i z niczym nie można zdążyć. Hafcik jest delikatny i uroczy, będzie ślicznie wyglądał w ramce. Gratuluję Ci wspaniałych prezentów - one zawsze poprawiają humor! Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń