niedziela, 14 stycznia 2018

Metryczka do wymianek

Na wielu blogach zauważyłam takie banerki



Po bliższym zapoznaniu się z ideą akcji organizowanej przez hubkę38 postanowiłam również dołączyć. Niejednokrotnie wysyłając przesyłki zastanawiałam się co włożyć do paczuszki, aby sprawić radość obdarowywanej osóbce. Teraz mogę to sprawdzić ( oczywiście jeżeli dana osoba wypełniła ankietę :) ).

Zatem zaczynam:)

1. Nick/Imię: Ewita Jot / Ewka
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Jak każdej robótkującej osobie przyda mi się wszystko:) Potrafię cieszyć się z najmniejszej drobnostki, którą można wykorzystać realizując różne projekty. Podziwiam to czego jeszcze nie próbowałam ( chociaż zapewne ten czas nadejdzie ), czyli frywolitkę, pergaminki, decupage, sutasz i papierową wiklinę ( o rany, jak tego dużo! ).
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?
Najczęściej haft krzyżykowy  ( choć każdy inny nie jest mi obcy ), szydełkowanie, qulling. Wszystkie techniki sprawiają mi przyjemność. A w czym jestem najlepsza - nie mi to oceniać. Na pewno niektórym z Was nigdy nie dorównam.
4. Trzy ulubione kolory to: zielony, zielony i jeszcze raz zielony:)
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to: pomarańczowy, żółty, różowy i ich wszelakie odcienie.
6. Przydasie jak to przydasie - zawsze wszystko przyda się:) Nie pogardzę scrapkami, mulinkami, kanwą, wstążeczkami,sznureczkami... i jeszcze wszystkim co można zagospodarować przy np. kartkach.
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, to jaką?
Noszę tylko złoty łańcuszek, który dostałam od Mamy.
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Nie mam.
9. Kawa czy herbata (jeśli tak, co lubisz,czego nie)?
Jeżeli kawa to tylko sypana, czarna, mocna, gorzka:) Z herbat uwielbiam liściastego Earl Greya. oczywiście też mocnego i gorzkiego:)
10. Ze słodyczy, to ja najbardziej... nie mam czegoś wybitnie ulubionego. Jak mam na słodkie ochotę to zadowalam się tym co akurat jest w domu. Pochłaniaczem wszelkich słodkości jest mój syn:)
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak,to jaki gatunek?
I tu są schody... Czytam bardzo dużo i trudno mnie zadowolić. Zdecydowanie wolę sobie sama kupować książki:)
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak,to jaki?
Podobnie jak z książkami, wolę kupować sobie sama.
13. Chciałam jeszcze dodać..., że zbieram zakładki do książek oraz lubię ładne pióra i długopisy:)
14. Urodziny mam 1 kwietnia ( to nie prima aprilis:)), a imieniny 24 grudnia ( jak każda Ewa ).

Mam nadzieję, że nie zasnęłyście nad moimi wynurzeniami:)
Pozdrawiam serdecznie

10 komentarzy:

  1. Fajnie było poczytać o Tobie ! Też lubię zielony kolor , a Urodzinki rzeczywiście masz w wyjątkowym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ciekawostek ,zawsze miło jest bliżej poznać koleżanki blogowe:)
    Dziekuję za zgłoszenie do zabawy choinkowej..pozdrawiam:)
    K

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze Cię poznać bliżej:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Te metryczki to fajna sprawa. Sama zabieram się za napisanie i zawsze jakoś schodzi.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to miło lep[iej Ciebie poznać:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Ewuniu
    Cieszę się że zostawiłaś komentarz pod moim książkowym postem , bo dzięki niemu trafiłam do Ciebie. Nie wiem tylko czemu tak późno :-) W każdym razie zostaje na dłużej . Jest mój ukochany haft krzyżykowy , jest szydełko odkryte przeze mnie niedawno, więc nudzić się na pewno nie będę. Dziękuję za polecenie kolejnych pisarek, oj chciałoby sie więcej, a w moim przypadku nie da się już spać krócej niż 4 godziny.
    Jak masz ochotę zapraszam do zabawy kartkowej .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapomniałam - uwielbiam wyszywać zakładki , niestety miejsca u mnie długo nie zagrzewają, towar bardzo chodliwy.

      Usuń
  7. Jednak Barany zawsze się znajdą, bo ja też tylko z 7 i herbatkę lubimy tę samą:)). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  8. great post & great summary dear thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń