wtorek, 6 lutego 2018

Imieniny miesiąca -luty, wygrane książki i... Alex



Nadszedł czas na kolejną prezentację kartek w zabawie u Hanulka ( lutowe wytyczne tu ). Mogę dopiero dzisiaj pokazać moją interpretację motyli,ponieważ osoba dla której była jedna z kartek przeznaczona własnie dziś ją otrzymała wraz z imieninowymi życzeniami:)

Powstały dwie kartki.




Nie jestem pewna,czy druga kartka zostanie zaliczona... chyba zbyt mało haftu:) Zostały mi skrawki plastikowej kanwy i chciałam je jakoś  wykorzystać, więc powstały małe motyki, które na niej zagościły 






I obie razem:)


Magda z bloga Zacisze wyśnione... co miesiąc przeprowadza rozdawajkę  książkową. Kilka razy zapisywałam się w długiej kolejce chętnych... i w końcu szczęście się do mnie uśmiechnęło... zostałam wylosowana i przed niedzielą otrzymałam cudowny pakiecik zawierający pięć książek         ( dwie już zarekwirował Filip :) ) oraz pieczątkę i dwa kolorowe tusze.




Dawno już nie pokazywałam mojego szczęścia, czyli Alexa. Udało mi się dzisiaj zrobić mu zdjęcia, bo ostatnio przed aparatem ucieka:)





I na dzisiaj to już wszystko... Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione miłe słowa:) Bardzo motywują mnie one do kolejnych prac:)
Pozdrawiam serdecznie

8 komentarzy:

  1. Aleks to już kawał porządnego psa:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Motylkowe kartki świetne, wygrana książkowa ciekawa, a Alex uroczy:). Pozdrawiam zimowo i śnieżnie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kartki 😊 duży psiak Wam urósł. Moje psy uciekają przed aparatem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze - gratuluje wygranej:), po drugie - ale Ci pięknie Alex wyrósł, bardzo przystojny z niego gość :). A kartki obie ładne.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu,piesek wyrósł,na pewno jest wspaniałym przyjacielem,podrap go za uszkiem ode mnie.Kartki są fajne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Alex rośnie w oczach. Śliczne karteczki! Motyle to jeden z ulubionych moich motywów. Gratuluję wygranej i pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja psinka mega urocza :) Bardzo mi się podoba kartka z kwiatami i motylkami . Pozdrawiam serdecznie :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Motylkowe kartki świetne, wygrana książkowa ciekawa, a Alex uroczy:). Pozdrawiam zimowo i śnieżnie:). Małgosia.

    สมัคร D2BET
    register

    OdpowiedzUsuń