wtorek, 23 kwietnia 2019

Mów mi Babciu :)

Dzisiaj po długim oczekiwaniu urodziła się moja pierwsza Wnusia:)



Przez długi czas nie było mnie na blogu, bo wiele się działo, i dobrego, i złego...
Cały czas coś robiłam, jednak nie wszystko doczekało się zdjęć i niestety nie mogę pokazać.

Powstał kocyk dla Maleńkiej:) 
120x90 cm, trzy motki Alize Cotton Gold, kolor 62





Pierwsza przytulanka
Alize Bella, kolorów nie podam,bo nie mam metek:), wypełnienie z kulki silikonowej





Skończyłam chustę dla kuzynki
Kokonek Soft 121 Blue Kite, wzór Erigeneia








Dziewczynki Kochane... bardzo dziękuję za życzenia świąteczne. Sama niestety nie wysłałam żadnych kartek, za co bardzo przepraszam:(
Wiecie jednak, że wszystkim życzę jak najlepiej, jak najpiękniej i jak najwięcej:)



Pozdrawiam serdecznie

21 komentarzy:

  1. Gratulacje Babciu :) Malutka słodziutka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Babciu!!! Wiem co teraz czujesz, i wiem co będzie później, bo ja jestem zwariowana na punkcie swoich wnuków;)
    Piękne prace!
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!!! Niech mała zdrowo rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. serdecznie Ci gratuluję:))niech się Wam maleństwo chowa w zdrowiu na pociechę babci i rodziców:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. G R A T U L U J Ę!!!!!!Piękne prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Ewuś! Piękne prace:). Pozdrawiam cieplutko:).Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJĘ niech się zdrowo chowa ,diergadła są piękne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście dziergadła za szybko palce pukają a oczy za wolno śledzą pisanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję :)Niech maleńka zdrowo się chowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję cudownej Wnusi! :-))
    Ona jeszcze nie wie, jaki skarb ma w postaci Babci, ale pierwsze dziergadełka przez dotyk powiedzą Jej o tym :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Ewuniu! Ja przez swojego malucha zupełnie zaniedbałam blogowanie, to nawet nie wiedziałam, że takie wielkie święto! Niech się zdrowo chowa, na pociechę Babci ;) Piękne prezenty przygotowałaś! Ps: My Twój kocyk uwielbiamy!

    OdpowiedzUsuń