sobota, 18 listopada 2017

Dostałam "Podaj dalej" i ... ogłaszam u siebie

W czwartek zadzwoniła koleżanka i jednocześnie sąsiadka z parteru z informacją, że ma dla mnie przesyłkę. Syn właśnie wracał do domu,więc poprosiłam aby ją odebrał. Ze zdziwieniem patrzyłam na dostarczone pudło... od naszej nawanny z prezentami z zabawy "Podaj dalej".
Oto jakie cudowności dostałam ( brakuje czekolady, bo Młody już zeżarł :) )
Aneczko, dziękuję za wszystko:)






Po długiej przerwie wracam do robótek i do bloga. Mam nadzieję, że dam radę... chociaż wpisy będą chyba rzadsze niż wcześniej.
Aktualnie, czyli dzisiaj muszę wykończyć dwie serwetki... prezenty dla Katarzyn:)





Jeszcze moja psina...   "terapeuta" dzięki, któremu stanęłam na nogach i zaczęłam znowu żyć...
Kochany Aleks:)





I wracając do początku...

Ogłaszam PODAJ DALEJ u siebie. Pierwsze dwie osoby, które w komentarzach wyrażą chęć udziału w zabawie i jej kontynuowanie, czyli obdarowanie kolejnych osób prezentami, otrzymają ode mnie przesyłkę z niespodzianką.
Na przygotowanie i wysłanie prezentu mamy rok. Postaram się, aby stało się to dużo wcześniej:)
Zatem kto chętny do zabawy? Zapraszam.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie:)

4 komentarze:

  1. Cieszę się Ewuniu że przesyłka dotarła;)
    Piękne serwetki!
    Ewuś, nie strasz że jeszcze rzadziej będziesz się odzywała, przecież już prawie Cię nie ma! Chciałabym częściej zobaczyć i dowiedzieć się co u Ciebie.
    Buziaczki Kochana i pomyziaj ode mnie Aleksa za uszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wróciłaś do pisania :) Dostałaś bardzo ładne prezenty i masz uroczego przyjaciela.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu,piękne prezenty dostałaś!!!Cieszę się bardzo,że wreszcie wróciłaś!!Chciałam do Ciebie napisać ale na Twoim blogu nie widzę adresu meila:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serwety dziergasz:). Jak to dobrze,że wróciłaś na blogowisko:). Z Alexa wyrósł dorodny młodzieniec:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń