niedziela, 3 grudnia 2017

Słodko i kolorowo...

Nastał grudzień i czas przygotowań świątecznych...
Mając dzisiaj trochę czasu wolnego... odpoczywając stworzyłam kilka karteczek świątecznych. Daleko mi do co poniektórych z Was... ale te są moje własne, robione z myślą o tych osóbkach do których trafią.










Dzisiaj trochę odpoczywałam, bo po wczorajszym bardzo intensywnym dniu, nie miałam siły na dalszą pracę w domu. Zaczęłam świąteczne sprzątanko... pomyłam wszystkie okna, zmieniłam firanki, posprzątałam szafki kuchenne... a do późnego wieczora szalałam z kruchymi ciasteczkami, których jak zwykle muszę upiec kilka kilogramów:), a teraz upieczone i zamknięte w puszce na święta będą idealne:)
Przepis na ciasteczka znajdziecie w Przepiśniku:), może któraś skorzysta...







Nawiązując do poprzedniego posta. Takie oto prezenty otrzymały dwie Katarzyny:)
Jedna...




Druga...





Nadal zapraszam chętne osóbki na "Podaj dalej"... Z wielką chęcią wykonam dla Was jakieś niespodzianki...

Pozdrawiam serdecznie. Do następnego pisania:)


7 komentarzy:

  1. Ewita co chcesz od tych karteczek-są fajne!!!Prezenty również.Chciałam skorzystać z tego przepisu na ciasteczka ale nie mogę znaleźć tego"przepiśnika" :))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu... na górze pod zdjęciami jest pasek z podstronkami, a jedną z nich jest przepiśnik:)

      Usuń
  2. Piękne, robione serduszkiem karteczki. Przygotowałaś śliczne prezenty. Mam nadzieje że szybko znajdziesz chętne osoby na "Podaj dalej", bo robisz cudowne rzeczy. Zaraz zerknę na przepis, mam nadzieję że w końcu uda mi się coś upiec;)
    Buziaczki Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja upiekłam ciasteczka kruche ...ale już ich nie ma:))zjedzone:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałabym ciasteczka chyba do sejfu zamknąć, żeby dotrwały do Świąt.:) Karteczki bardzo urocze.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Odwaliłaś" kawał dobrej roboty, ja dopiero zabieram się za tydzień. Karteczki cudne:), Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń