sobota, 3 marca 2018

Kartki BN 2018 - luty



Dzisiaj 3 marca - czas pokazać kartki lutowe.
Powstały trzy... mam nadzieję, że wszystkie zostaną przez Ulę zaakceptowane:)

Latem, będąc u ojca na działce, naskubałam szyszeczek tui. W domu dobrze je wysuszyłam, wsypałam do pudełka i... zapomniałam o nich. Ostatnio szukałam inspiracji i natknęłam się na te maleństwa... i to one stały się podstawą dwóch karteczek:)

Są właściwie jednakowe... jedna w srebrze... druga w złocie...



Trzecia kartka to wykorzystanie elementu wyciętego z kartki, którą dostałam kilka lat temu.


W porównaniu z niektórymi Waszymi wytworami moje są skromne, minimalistyczne... ale takie lubię najbardziej:)

I jeszcze wszystkie trzy razem...


I na chwilę obecną to wszystko... Za oknem zimnica... Mnie nadal trzyma jakieś paskudztwo... ale aby do wiosny:)
Pozdrawiam serdecznie. Dziękuję za odwiedziny Kącika, no i oczywiście za pozostawione miłe słowa.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kartki, z tymi szyszeczkami ciekawy pomysł. Minimalizm to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne! Ciekawy efekt uzyskałaś za pomocą tych szyszeczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z szyszkami wymiatają:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne! Ciekawy efekt uzyskałaś za pomocą tych szyszeczek.

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń
  5. Szyszeczki "robią robotę" :)
    Bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń