wtorek, 1 kwietnia 2014

Kolejny roczek przybywa...

I znowu dni płyną bardzo szybko. W sobotę moje dziecko osiągnęło pełnoletność ( a niedawno był taki maleńki :) ), a dzisiaj sobie muszę w wieku zmienić sobie cyferkę. Co prawda niektórzy mówią, że wiek to rzecz względna i chyba coś w tym jest. Osobiście uważam, że zawsze mam 18 lat... tylko VAT coraz wyższy.
Życzę wszystkim pięknego dnia.

Ponieważ mam mały problem z aparatem fotograficznym :( na razie nie mogę dodać zdjęć. Uzupełnię zaległości wkrótce.

2 komentarze:

  1. To ja Ci Ewuniu życzę wszystkiego najpiękniejszego! Wielu inspiracji i ciekawych pomysłów, czasu na ich realizację, książek, od których ciężko się oderwać, zdrówka, szczęścia, pomyślności. Może jeszcze nowego aparatu :) Zapraszam do mnie na Candy, jeśli tylko masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego na kolejne lata:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń