środa, 9 kwietnia 2014

Wspólne dzierganie i czytanie ( 1 )

Z wielką przyjemnością przyłączyłam się do akcji "Wspólne dzierganie i czytanie", w myśl której co środę czytamy i "dłubiemy". Dzisiaj, pomimo braku czasu, udało mi się wydziergać trzy okrążenia serwetki i przeczytać 48 stron książki. Niezbyt jestem zadowolona z wyniku. Za tydzień spróbuję wygospodarować więcej czasu na swoje ulubione rozrywki, chociaż nie jestem pewna jak mi to wyjdzie.
Pozdrawiam wszystkie "czytaczko-dziergaczki".
Dziękuję wszystkim za odwiedziny i miłe przyjęcie do grona blogowiczek.


3 komentarze:

  1. Wynik w zadaniu środowym zupełnie przyzwoity. Zawsze, kiedy zaliczę 50 stron, jestem dumna i szczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykle czytam więcej, jednak ostatnio doba dla mnie jest za krótka. Spędziłam nad środowym zadaniu zaledwie 1,5 godziny. Jednak spróbuję się poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serweta zapowiada się pięknie :) czekam na całość )
    Cóż czasem tak jest, że trzeba ulubine zajecia odkąłdać na potem ;) ja zarywam noce, aby coś przeczytać, raz mniej raz więcje :)

    OdpowiedzUsuń