czwartek, 24 kwietnia 2014

Poświąteczna niespodzianka

Jakiś czas temu na blogu "Sabinkowe czytanie w obłokach bujanie" Monika Oleksa ogłosiła konkurs - zabawę na krótką wypowiedź "To co nadaje sens mojemu życiu, to...". Z wielkim zaskoczeniem znalazłam siebie wśród osób wytypowanych do nagrody. I właśnie dzisiaj odebrałam z poczty przesyłkę, w której znalazłam






a po otwarciu książeczki okazało się, że znajduje się w niej piękna dedykacja Autorki





Poświąteczna niespodzianka bardzo mnie ucieszyła, tym bardziej, że nie należę do osób mających szczęście w różnego rodzaju konkursach, a tu nagroda... i to w dodatku KSIĄŻKA - czyli coś co kocham na równi z robótkami ręcznymi.

Dziękuję wszystkim za odwiedziny mojego Kącika. Jeżeli tu wracacie to znaczy, że zaakceptowałyście moją osóbkę w blogowym światku.  Za pozostawione komentarze serdecznie dziękuję i proszę o więcej :)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie.

1 komentarz:

  1. Najfajniejsze są takie niespodziewane niespodziewajki:). Gratuluję! Pozdrawiam.Małgosia.

    OdpowiedzUsuń