wtorek, 31 lipca 2018

Wygrane książeczki :)

Magdalena prowadząca blog Zacisze wyśnione  organizuje comiesięczne rozdawajki książek. Już raz w styczniu udało mi się otrzymać od Magdy pakiecik, a teraz zostałam wylosowana po raz drugi w tym roku i właśnie dzisiaj odebrałam paczkę. A w niej same wspaniałości...










Magdaleno... bardzo, ale to bardzo dziękuję!

Dzisiaj powinnam skończyć szydełkowy obrus,  nad którym siedziałam przez ostatnie cztery dni, więc jutro znowu się pojawię:)

Pozdrawiam serdecznie zaglądających do Kącika. Dziękuję za każde pozostawione słowo.

3 komentarze:

  1. Gratuluję Ewuniu:) Świetne książki! Pies Baskervilleów czytałam, Służące mam na liście do przeczytania, K.Mirek podobają mi się wszystkie książki, Bojarską muszę przetestować;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne książki dostałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne książeczki dostałaś -przyjemnego czytania:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń